اسباب کشی و دردسرهای آن!

اسباب کشی و دردسرهای آن!

همانطور که می دانیم اسباب کشی کاری بسیار پر استرس و طاقت فرساست .اما افرادی که حتی برای یکبار از خدمات یک شرکت باربری معتبر(اتوبار ابوذر) استفاده کرده و طعم شیرین یک جابه جایی آسان ،سریع و ایمن را چشیده باشند ، دیگر حاضر نیستند خودشان به تنهایی این کار را انجام دهند اما مهمترین کار برای انجام یک اسباب کشی درست این است که از قبل ، یک برنامه ریزی دقیق برای آن داشته باشید.

مثلا برای همه وسیله های منزل خود یک لیست تهیه کنید و هیچ وسیله ای را از قلم نیندازید.اکثر افراد تصور می کنند اگر همه مراحل اسباب کشی را خودشان انجام دهند از هزینه هایشان کاسته می شود اما کاملا در اشتباه هستند زیرا اگر بخواهید به تنهایی بسته بندی ، حمل و جابه جایی بارها انجام دهید ،علاوه بر آنکه زمان بسیاری را از شما می گیرد احتمال آنکه هزینه های بالاتری برای شما به وجود آورد نیز بسیار است و در بدترین حالت می تواند به عضلات و کمر شما آسیب های جبران ناپذیری وارد کند.
عامل دیگری که می تواند در افزایش هزینه جابه جایی شما موثر باشد بحث مسافت است. یعنی هر چه مسافت طولانی تر و ساعات بیشتری ادامه داشته باشد به همان نسبت هم هزینه شما بالاتر می رود.
علاوه برهزینه های مالی بسیاری که اسباب کشی به اجبار وارد می کند ، خرابی و آسیب به وسیله ها حین اسباب کشی هم می تواند باعث اضطراب مردم شود.
شما باید در مورد بیمه باربری از شرکت مورد نظرتان اطلاعات کسب کنید. زیرا بیمه بارها، شامل همه وسالیتان نمی شود و بعضی از شرکت ها فقط وسایل بزرگ و سنگین را بیمه می کنند اما شما می توانید برای همه وسیله هایی که برایتان ارزشمند است بیمه درخواست کنید.
اما با همه این تفاسیر پیشنهاد ما برای جابه جایی بارهای ازشمند مثلا جواهرات و…این است که خودتان جابه جایی این اشیا را انجام دهید.
برای جابه جایی گیاهان و و حیوان خانگی خود هم باید به فکر راه چاره باشید. البته امروزه باربری های معتبری وجود دارند که به نیروهای خود آموزش های لازم برای جابه جایی این قبیل بارها را داده اند و می توانند مسئولیت جابه جایی گیاهانتان را بدون کوچکترین آسیب زدن به آنها بر عهده بگیرند ولی بهتر است حیوان خانگیتان را خودتان به مکان جدید منتقل کنید زیرا گاهی کوچکترین آسیب به حیوان خانگی را نمی توان با هیچ بیمه ای جبران کرد.
هنگام جا به جایی و تغییر مکان شاید خیلی وسیله های شما سالم باشد اما شما دیگر به آن نیازی نداشته باشید، پس می توانید آنها را به دوستان خود هدیه دهید با این کار هم دور وبرتان خلوت تر می شود و هم توانسته اید دوستی را شاد کنید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *